Det här förstörde min kväll.. /JJulia



Såg nu att min syster hade förstört mina byxor äännu mer!

Hon hade redan tagit sönder dom och sen lånade hon dom för nån dag sen iigen!

Lovisa - Kan inte jag få låna dina jeans?

Jag - Neeej, du har redan tagit sönder dom och jag vill inte att dom går sönder mera!

Lovisa - Men dom går inte sönder mera, jag har t.o.m provat! det går inte.

Jag - Men..

Jag - Jaja okej då, men bara idag! Och dom får inte gå sönder!

jaahapp!? Nejnej dom gick veeerkligen inte sönder? faaan dej! det är det här jag hatar! fyfan, lögnare! Jag har redan lärt mig att man aaaldrig kan lita på dig, aldrig! Men ändå så är jag så jävla snäll, nej jag ska fan sluta vara snäll nu. Du ska fan aldrig få låna mer kläder av mig, iaf inte jeans! Och så ska jag få 249 kr av dig. fyfan vad sur jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback