Godmorgon Fredag <3

Yeeah äntligen är det.. 

Fan vad najs! Fast iof ska jag ändå inte göra nåt typ, det är ju berga ikväll men har ingen lust att gå dit, Juliah är ju lixom i öland  Så vi ska gå nästa ist och äga allt wooho  Och sen i helgen ska vi fira min syster (typ mormor och dom kommer..haha) och sen på söndag ska jag och lovisa på "palatsets musikfestival" tror jag det hette, man skulle typ kolla på olika band och sånt och sen fick man prata och fråga massa saker till artisterna, hehe tror inte jag kommer göra det.. Men det är typ från 13-17 år, så under 13 eller över 17 år får man inte komma in typ, så det är inga vuxna eller så, förutom artiserna förstors  

Men nej nu måste jag börja klä på mig, duschade nyss. Så vi hörs väl efter skolan! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback