Ansikte / JJuliah


Nu har jag fixat klart allting med mitt ansikte, hur skönt som helst. Så nu känner jag mig riktigt fräsch i ansiket, ren, len och fin .

Först hade jag ju huvudet över en bunke med kokande vatten i, och det var första gången jag testade det faktist. Och det känndes varmt när man hade huvudet där, men sen efteråt var det riktigt skönt faktist . Porerna öppnar sig och allt såntdär, och sen blir hyn bra!
En handduk och bunke, man ska typ ha handduken över huvudet så ångan inte åker ut, JJulia lärde mig det!

Och sen efter det så fixade jag en ansiktsmask. Eller fixade, jag tog fram en och öppnade och satte ut i hela ansiktet. Självklart var det choklad ansiktsmask .
Den luktar väldigt gott. Skriver ett inlägg om den i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback