Dramaaa / JJuliah


Alltså herregud, vissa av våra läsare är så jävla omogna så det är synd om dom, och vet vilka det är så ska nog hänga ut dom på den här bloggen om dom ine slutar, så akta er .

Vi fick en kommentar på våran blogg där en tjej/kille skrev att dom gillade mig mycket mer, och ja det är jätte snällt mot mig. Men då är det några idioter ( vet ju vilka det är ) men i alla fall dom säger att det är jag som skriver det där ?!
Och det är ju inte sant. Jag är ju inte som dom, varken jag eller JJulia behöver skriva egna kommentarer för att få några, men det verkar ju ni behöva .

Ip adressen är inte min som ni ser,  och föresten ni som tror att det var jag, känner ju er, ni kan dra bara, ni skämmer bara ut er!


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, men gud, jag såg fel förlåt, jag trodde det var exakt samma tid som den andra kommentaren, och drf trodde jag att det var du som kommenterade, men jag gillar er lika mkt, grym blogg!

2010-09-24 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback