Fixad och klar / Julia

Sådärja, nu är jag klar! eller ska bara platta håret lite sen är jag helt klar :) Men iaf så ska jag, Juliah och joel åka till täby. Jag ska typ köpa en tröja som jag velat ha rätt länge och sen lite småsaker kanske. Äälskar att shoppa! särskilt på hösten när det finns så mycket fina grejer! man blir så shopping sugen på hösten. Håller ni inte med mig kära bloggläsare?

Fast jag har typ inga pengar så jag kan iof nog bara köpa den där tröjan :/ fuck. Hatar att vara fattig ibland! Men sånt är livet helt enkelt, man kan inte alltid få som man vill. Men jaja jag är nöjd ändå



den ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Cute.....

2010-09-25 @ 17:44:00
URL: http://memaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback