Godmorgon föressten / JJulia

Godmorgon!

Sitter just nu i min sköna soffa och bloggar, mysigt! perfekt start på morgonen Men vet ni en bra sak? idag ska jag blogga mycket! iaf försöka, för ibland har man inget att blogga om men får försöka hitta på nåt! det låter väl bra Men ska iaf nu gå ner och äta nåt till frukost, börjar bli hungrig. Och så har jag satt på mig myskläderna, först satt jag bara i mitt sovlinne men sen blev det så j*vla kallt så jag var tvungen att sätta på mig mjukiskläderna, men det är mysigt att man äntligen kan ha på sig dom. förut gick man bara runt i mjukisshorts och linne lixom. Men nej ska röra mig ner mot köket nu så vi hörs senare! Puss

kan bjuda på två gammla bilder sålänge


såg ju fett liten ut.. :O



och det där var typ på vintern, längtar som fan till vintern alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback