Helt sluut /JJulia

Hello babes

Kom precis hem nu! Ganska tidigt va? älskar det! Det är typ det ända bra med sånna här dagar, alltså friluftsdagar och sånt, typ när man ska göra nåt specielt. jaja inge mer med det..  idag gick det väl sådär för mig, haha. Nej men alltså jag är ju inte bra på nåt med friidrott. Hatar typ allt med friidrott. Så det har varit skit tråkigt idag!

Men jaao.. Och sen när jag skulle cykla hem kom det några killar och en cykla in i mig med flit, ååh så irri! Man ska ju fan vara snäll mot tjejer? jaja..
Har väl inte så mycket mer att berätta om dagen.. så nu ska jag ta nåt att äta för jag åt ingen lunch, smakade skit, eller rättare sagt ingenting, för det var typ is. haha seriöst vi fick is till mat!?

jaaja, Nu orkar ni nog inte höra mig babbla om massa tråk saker så Puusspuss



jag just nu, uch ser hemsk ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött! med is ;)

2010-09-28 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback