Hemma från dansen nu! /JJulia

Hello babes!

Kom just hem från dansen! Det gick skit bra faktiskt fan vad glad jag är! Haha, men vi hade iaf en vikarie och han var mycket bättre tycker jag, han gjorde inte lika avancerade grejer typ, tyckte jag iaf, fast ingen annan tyckte det typ haha!? Men det var mycket roligare den här gången iaf! Och han sa typ också att han typ varit med i "so yoy think you can dance" eller vad det nu heter, fast typ den i sverige? hörde inte riktigt men han sa nåt om det iaf haha, coolt

Men nu ska jag äta, sitter redan vid köksbordet med datan och allt, men det är för er skull! har ju inte varit uppdate på nån timme? nej nu måste jag äta så hörs vi sen, Puss

http://api.ning.com/files/4SN*PKmD-D8Hdb3XWfoSItMyXKK*PKi13tFoMh5IkO5yneYswVy*F01031zd9BFJAU*HER1LaS4zT57ecLVZgVzswODUv8KJ/RebeccaRiceDanceLoisGreenfieldcut.jpg

Kommentarer
Postat av: natalie

Nu kan du kolla om det var DU som blev veckans blogg!

2010-09-30 @ 19:48:19
URL: http://natalielinnjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback