Hemma från en dö tråkig skoldag /JJulia

Hello babes 
Jaa ni ser ju rubriken.. uch vilken tråkig dag! var nära på att skolka för att det va så tråkigt och jag bara ville hem. Hatar verkligen måndagar! Baara massa tråkiga ämnen. Så det sög verkligen.
Men vill inte prata om skolan, tycker det bara är onödigt och inte alls kul att läsa om. Men nu ska jag försöka hitta nåt att äta, är skit hungrig! fast tror typ allt är slut hehe, men jag mååste ha nåt! Fick ju typ utbrott på lärarna idag, blev så jävla sur. jaaja outfit och sånt lägger jag upp senare, är så jävla trött så jag inte orkar gå upp och sätta på min data och ladda över bilderna och skit. hoppas ni förstår haha. jaja Pusspuss 
jag just nu..

Kommentarer
Postat av: Alice

Hur gamla är ni?

2010-09-27 @ 16:45:15
Postat av: Alice

Vill gärna ha svar!

2010-09-27 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback