Home /JJulia

Yes nu är jag hemma, skönt! Men tog en snabb kall dusch bara precis när jag kom hem, för vi hade idrott sista lektionen i sporthallen så gick därifrån hem. Och nu är jag helt slut typ, ska ju dessutom på dans sen också!? vet inte hur jag kommer orka.. Men mååste det helt enkelt, jag var ju inte med förra gången eftersom jag missade tåget så nu måste jag ta igen allt! wooho jag är taggad! eller njaa.. Haha. Jaja får väl dansa först lite här hemma. Först ska jag bara äta nåt litet för känner mig hungrig, eller jag ÄR hungrig.

Och som ni ser har ju Juliah åkt iväg till öland nu.. buhuhu, kommer inte klara mig! Så då är ju det också bara jag som kommer uppdatera då.. hm jaa, hoppas det är okej? höhö!

jaja nu ska jag bara hitta nåt Liiitet att äta!

lite fula bilder på mig just nu:






har tagit på mig danskläder också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback