JJuliah


Nu tänkte jag då presentera mig lite så alla våra läsare får veta vem jag är och sådär, det kan ju vara lite intressant att veta .
Jag heter då JJuliah som ni kanske förstår, och jag spelar basket i världens bästa basketlag enligt mig, trivs riktigt bra med alla i laget och sådär.
Och sen har jag världens bästavän, JJulia alltså hon jag delar bloggen med då, och hon kommer också presentera sig senare i bloggen när hon kommer hem .

Ja det finns inte så mycket att säga, men visst vill ni se bilder på hur jag ser ut ?!

Japp sådär ser jag ut då

Kommentarer
Postat av: du är bäst...xoxo

2010-09-24 @ 10:12:04
Postat av: Elvira

jag tycker du är jättesöt, och jag gillar dig mer än den blonda! :)

er/din blogg är bäst och jag besöker minst 20 ggr per dag! :D

2010-09-24 @ 10:16:21
Postat av: Anonym

det är ju du som kommenterar??

2010-09-24 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback