Klar för match / JJuliah


Nu har jag precis fixat klart dom sista sakerna som jag skulle göra, och jag är riktigt taggad faktist. Har klätt på mig basketkläderna och ja allting, gjorde ju det mesta igår .

Och nu ska jag då åka iväg på match, och vet inte riktigt vilka vi ska möta, men tror att vi kommer vinna i alla fall, vi gör ju oftast det .
Det ska självklart bli jätte roligt, men vet inte om jag kommer få spela, är ju ny så..

Vi skulle få en annan tröja för det laget hade likadana som oss, så tog bara ett linne.
Osminkad kör jag på!

Nu måste jag åka iväg och möta alla andra i laget. Matchen börjar halv 11 . Men vet inte riktigt när jag kommer hem, men jag kommer uppdatera på en gång då i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)

2010-09-26 @ 09:20:25
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback