Kom hem nu typ /JJulia

Hello babes!

Nu kom jag hem, äntligen. Är helt slut idag med, typ för jag har sån träningsverk från igår har jätte ont i benen när jag går och i armarna! Stackars mig alltså.. Men jag mår bra ändå idag har det iaf varit helt okej i skolan, jaa typ som vanligt. Men synd att vi missade tisdagen igår (Hade ju friluftsdag) för det är den roligaste dagen på hela veckan buhuhu men jaja ingen idé att sura över det nu!

Haha är faktiskt på ganska bra humör idag känner jag! men det är ju bra Men nej nu ska jag plugga lite, har bestämt att alla läxor och sånt ska jag göra precis när jag kommer hem, eller jaa efter jag bloggat såklart Men gör väl ett litet inlägg efter jag pluggat eller nåt, Pusspuss

bjuder på lite fula bilder på mig just nu sålänge..






Kommentarer
Postat av: JuliaHällström

i så fall tog du det från Elvirah , för hon tog det från mig ;O Jag skrev det först

2010-09-29 @ 16:59:41
URL: http://braiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback