Nu bussen sen skolan / JJuliah


Hann med att lägga in Dresscode & Facelook idag också, det var väll bra ?! .

Men i alla fall. Nu ska jag dra mig mot bussen och såg att jag har lite smått bråttom, men jag hinner nog, om jag cyklar snabbt tar det bara några minuter ju!
Och idag är det ju Onsdag och det betyder helt vanlig dag i skolan, har nog något KP och sådär. Hoppas jag överlever, är trött som fan och sen vill jag bara sova..

Älskar min rosa halsduk och mina vantar, skit mysiga .

 

Men vi hörs senare idag, ingen aning om när. Men vid hmmm.. 16.30 kanske ?! Jaja bloggar såfort jag kommer hem i alla fall!

Puss ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: hanna

söto<3 men vad hände med din blogg? du uppgraderar aldrig :(

2010-09-29 @ 15:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback