Nuu är jag klar med städandet / JJuliah


Nu har jag städat riktigt länge, och kan ju säga att jag känner mig sjukt tråkig. Och har ju bara bloggat om städning den senaste timmen, men det är ju inte ofta. Ni är många ändå och det gillar både jag och JJulia .

Men mitt rum är i alla fall fint nu, eller ja nästan i alla fall. Sängen är bäddad och så, det ser i alla fall helt okej ut, rosa och rikigt fint. Jag ääälskar mitt rum, och gillar när det är städat. Jag passar bäst i mitt rum när det är städat, då ser jag finare ut .

Haha i mitt rum, alltså jag hade mina byxor sådär för att min mage skulle vara varm, lite tönt varning .
Men sen har jag hjälpt mamma med speglarna och fönstret i badrummet, så nu är det jätte fint där inne, blänker och allt.
Hahah sprutade en massa spary på spegeln, häftigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback