Nyss duschat klart / JJuliah

Bilden tagen i duschen nyss .

 

Men kom nyss ut ur duschen i alla fall, och måste säga att det var hur skönt som helst att duscha. Och duschade riktigt varmt som vanligt, och sen dunkade jag musiken som alltid, nörd jag är när det gäller musik .

Använde såklart det bästa produkterna, haha nej men har faktist ganska bra märken, frisörmärken så det är nice tycker jag i alla fall.
Och min hårinpackning är underbar .

Det där är som sakerna jag använder när jag duschar.

 


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA den rosa rakhyveln har jag :D fast dock går det inte och raka var som helst för den är super vass ;o blöder mycket men kanske dra för hår vette fan <3

2010-09-26 @ 18:42:14
Postat av: Anonym

inte så dyra märken direkt xd

2010-09-27 @ 07:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback