Om täby / JJuliah


Såå nu har jag äntligen ätigt klart och allt såntdär, min familj är seg på att äta, men det är för att vi pratar så mycket om mig *haha* .

Men tänkte berätta om täby och sådär, för nu har ni väntat på det länge. Och jag, JJulia och Joel har bara varit i täby och chillat och garvat som fan. Allas blickar för vi garvade ju så sjukt mycket .
Men hade ju typ inga pengar, men självklart hade mamma satt in lite pengar på mitt kort det gör hon ju typ alltid. Men ja ni får en massa bilder för vet att ni älskar det!

Hahah Joel
Jag
Julia och Joel
Våran mat på donken, vi delade på det där
Jag på Åhlens
Julia och Joel på Åhlens
Hahah jaag
Frapino bitches
Jag och Julia
Ooops vad gjorde jag där ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback