så jävla seeg /JJulia

Orkar ingenting just nu.. orkar inte ens blogga egentligen!? Men har inget att göra så då är det väl bra om jag bloggar lite när jag ändå har tid.. Men just nu har jag skit tråkigt! orkar inte vara själv hemma längre! haha inte ens siri är hemma, hon har varit ute i typ flera timmar nu känns det som.. Ska nog gå ut snart och kolla vad hon gör haha, sitter säkert i buskarna och lurar. Eller bråkar med massa andra katter, haha skit roligt att se på, hon som är så liten tror hon är skit tuff och fräser åt alla andra stora katter haha! Men hon äär ju tuff

Neej det här var inget intresant inlägg inte! men så blir det ibland när man inte är på blogghumör, man bara babblar på om skit ointresanta saker? hehe..

har varit sötsugen hela dagen idag så nu ska jag äta nån konstig sak som ser ut som en stor kaka eller något haha skit skum!? och så glass till det! haha bara det vi har hemma.. Men vi hörs väl senare?
Puuss







hehe jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback