Tvättat bort sminket /JJulia

äntligen är sminket borta!  känns så skönt när man tagit bort sminket! så nu ska jag bara bortsta tänderna och sen krypa ner i sängen, sköönt. Men ska nog läsa min bok lite först, har redan läst den 1 ½ gång men det är så jävla braa så man kan läsa den om och om igen  annars brukar jag aldrig kunna läsa en bok eller typ se en film om och om igen. Men jaja, så nu säger jag godnatt alla kära bloggläsare


juuste bilder från idag:   (dock så kunde jag inte ladda över typ hälften av alla bilder..)


bjuuuder stoooort! haha hatar att ta bild underifrån, ser alltid så muppad ut!









Juuliah



jooel  haha ser fett liten ut..





HAHAHHHAA FYYYFAN VAD FUUUUUUL XD JAG DÖÖÖR, HADE SKIT BRÅTTOM TILL KAMERAN INNAN DEN TOG FOTO SÅ HANN INTE GÖRA NÅGOT HAHAH XD FYY



liiilla JJulia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback