Vart med bästis / JJuliah



Oj förlåt för att det var så länge sen vi uppdaterade, flera timmar sen ju. Inte okej, lovar att det aldrig ska hända igen .
Men vi har varit så upptagna med att skratta, flumma och ja allt såntdär, vi är lite galna när vi är med varandra.

Men vi har i alla fall haft sjukt roligt. Först kollade vi på en massa bilder från när jag var liten, och vi skrattade väldigt mycket åt det, jag var ju ganska ful på alla bilder.
Och sen har vi bara flummat jätte mycket och haft roligt. Vi har skämt ut oss lite för alla på min msn .

Haha vi fixade håret lite konstigt, och jag var dessutom osminkad!
Puss
Älskar bilden, vi delade såklart på en dricka!

Kommentarer
Postat av: Maria

Söta små tofsar ni har i håret....

Passar er bra.

/hug from me

2010-09-24 @ 21:30:08
URL: http://memaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback